Co hrát
cohrat.png


Níže naleznete soupis rolí, které se ve hře objeví.


Vedení kolonie

Správce baron Dante Goldenring
Baron, mladý šlechtic oficiálně pověřený správou místní kolonie, zcela jistě jde o protekci a hru o moc. Možná až příliš mladý a naivní, hlavně protože se snaží být spravedlivý a není dost politicky pragmatický. Jen čas ukáže, jestli na tuhle pozici má. Jeho velkou oporou je Ohnivá pěst. Dante se snaží být co nejlepším správcem, ale je jasné, že potřebuje moudré rady, jinak nezvládne ani vnější ohrožení, ani pestrou sbírku obyvatel kolonie.
Marcox Planeshift - Khelben
Vědec, archivář, čaroděj. Ještě pořád není tak starý, aby čas od času nevyrazil na cesty, pokud má pocit, že to bude zajímavé. Je rezidentem Baldurovy Brány, kam se vrátil po výpravě do Hadolesa. Zná se odtamtud se Zabíječi a podle všeho jsou vztahy mezi nimi spíše chladné. Moc drbů z té doby na veřejnost neproniklo a Marcox o sobě také nic neroztruboval. Možná některé překvapilo, že byl přizván na výpravu ke Krkavčí citadele, ale jeho pozice kartografa, archiváře a důležitého poradce barona Danteho mu dává postavení, o kterém se nediskutuje.
Grakas Carter - Zappo
Muž, vyslanec parlamentu Baldurovy Brány. I když to nebylo veřejně vyhlášeno, drby se nesou rychle. Každý již ví, že tato osoba zjišťuje, jestli má kolonie u Krkavčí citadely smysl. I když to nevyužívá, jeho slovo má v podstatě vyšší váhu než baronovo. Zatím opravdu vystupuje jako tichý pozorovatel a dá se čekat, že bude přítomen každému důležitému rozhodnutí.

Vojáci Ohnivé pěsti

Vojenská jednotka, která se stará o bezpečnost všech v kolonii. V případě ohrožení mohou do zbraně povolat téměř kohokoliv. V Eristenu také představují zákon a starají se o jeho dodržování. Občas podnikají průzkumy okolí a doprovázejí vědce.
Kapitán Adomar Ironbraker - Dragonborn
Adomar Ironbreaker je jedním z největších hrdinů, které Ohnivá pěst kdy měla. Svá nejlepší léta má již za sebou, ale mezi muži Ohnivé pěsti se ani teď nenajde nikdo, kdo by se mu odvážil postavit v souboji a v bitvě stále nemá sobě rovného. S přibyvšími léty a šedinami však přibývá i moudrost a zkušenosti a Adomar, vědom si toho, že nebude neporazitelný navěky, se sám dobrovolně nabídl jako velitel Ohnivé pěsti v kolonii Eristen. Při své první zkušenosti sice jako velitel příliš neuspěl, ale to už je dávno a daleko, tentokrát bude jistě připraven…
Owyn Shadowstrider - Genasi Windsoul
Owyn Shadowstrider je jedním z čarodějů, kteří působí v Ohnivé pěsti v rámci týmů zvláštního určení. Není bůhvíjak mocným mágem, ale je znám svou chladnou vypočítavostí, vychytralostí a efektivitou. Jeho pravá síla v boji tkví v podpoře zbytku jednotky, ochraně spolubojovníků před nepřátelskou magií, průzkumu a především v jeho brilantním myšlení. Na misi do kolonie Eristen jít nechtěl, byl přidělen k Adomarovi aby doplnil svou chladnokrevnou logikou Adomarovu někdy až příliš zapálenou povahu. Moc dobře s Adomarem ale nikdy nevycházeli, kdo ví jak tohle spojení nakonec bude fungovat…
Kevfalcon Silentall - Gnóm
Tenhle střelným prachem napěchovaný gnóm dělá čest své rase. Tedy rozhodně potvrzuje vše, co se týká jejich potrhlosti, podivného smyslu pro humor, občasné nevyzpytatelnosti a posedlosti vědou a technikou. Ohání se nebezpečně vyhlížející puškou a někdy mluví vážně z cesty - kdo by rozuměl jeho alchymickým průpovídkám? Když ale dojde na kosení nepřátel, to mu v očích žhnou plamínky stejně jako na pánvičce jeho zbraně.
Bharn Swifthand - Půlelf
Velmi mladá žena v řadách Ohnivé pěsti se moc často nevidí a když už tak jako klerik či mág. Tady je to ještě zajímavější tím, že se jedná o bojovnici. Bharn s nejnižší hodností mezi svými druhy určitě nemá lehkou službu. Ale zatím to zvládá obstojně a z občasných posměšných či oplzlých narážek svých kolegů si nic nedělá. Situace je jiná, pokud si k ní něco dovolí někdo kdo neslouží u Ohnivé pěsti. Bharn se pustila již do několika rvaček, které vždy vyhrála. Dalo by se o ní říct, že je prudká.
Hortagus Stalkinghawk- Člověk
Muž, který se snad vojákem narodil. Spolehlivý, pevný jako skála, ale když se s ním dá člověk do řeči, je to celkem přátelský chlapík. Přesto se v něm skrývá smutek a jakási nostalgie. Zdá se, že v toho v životě prožil víc, než by si přál, možná už nechce nic jiného než jen dobře sloužit Ohnivé pěsti.
Grum Steelhammer, syn Gorinův - Trpaslík
Grum je trpaslíkem na první pohled zamračeným a nepřístupným, ve skutečnosti velmi zvídavým a v dobré společnosti veselým. Je spolehlivým parťákem ostatních členů Ohnivé pěsti, ale má své mouchy (například to, že nechová právě největší náklonnost k příslušníkům jiných ras) a také své osobní cíle, kterých by rád dosáhl.

Zabíječi z Neverwinteru

Velmi známá družinka dobrodruhů. Účastnili se již výpravy do Hadolesa, který nakonec jejich velitel získal jako své baronství. Tam si také družina zřídila své sídlo. Poslední dobou měli těžké ztráty a objevili se u nich noví členové.
Baron Ricaver Lastmaster - Hobit
Jak se tento hobit stal baronem je jednou velkou otázkou, stejně jako to, jak tento sociopat vůbec mohl být členem Zabíječů z Neverwinteru. Ricaver přesně nesplňuje všechny hobití archetypy - není obtloustlý, přátelský, veselý a vypadá to, že má za sebou spoustu dobrodružství.
V současné době je nejen velitelem Zabíječů, ale i úřadujícím baronem první kolonie, kterou Baldurova Brána ustanovila - Hadoles. Vypadá to, že se vydal na jednu z mnoha výprav, které se svou družinou podniká.
Aria Wolfsbane - Tiefling
Hraničářka od Zabíječů. Hned na první pohled zaujme neobvyklá kombinace elfí rasy a tieflingovských rysů. Asi nějaký elfí předek uzavřel pakt s démony - to se ale prostě nestává. A navíc, ti kteří ji znají déle, tvrdí, že ty růžky dříve byly tak malé, že nebyly vidět.
Aria je jednou z hlavních opor Ricavera, vždy stojí za jeho rozhodnutím a když je potřeba tak neváhá vytasit meč.
Garus Truthwhisper - Půldrak
Garus je půldrak, mnich v plné síle, a má v sobě charisma, které nutí ostatní raději sklopit zrak a nevyzývat ho ke sporům. I když v boji prokazuje mnoho zkušeností a schopností, je smířlivý a moudrý. Jeho pohled někdy vzbuzuje pocit, že vám vidí až do žaludku, je také schopným vyjednavačem. Povídá se, že pochází ze vzdáleného kláštera, který ustál útok draků, a že se Zabíječi necestuje poprvé. I když podle všeho sleduje nějaké vlastní cíle, přátele ve štychu nenechá.
Edein Shadoweye - Elf-genasi Firesoul
Tato osoba je již od pohledu napůl elf a napůl genasi - a je jisté, že ohnivý. Říká se, že podstata genasi ovlivňuje chování. Buď to není pravda nebo elfí půlka je daleko silnější. Tato slečna je příjemná a pohledná.
U Zabíječů funguje jako tichý zvěd a to velmi dobrý. Nicméně, když si odmyslíte ohnivou povahu genasi, tak nevypadá moc nebezpečně. Vlastně i do bojů se zapojuje málo.
V táboře je prý markytánkou, ale Zabíječi moc obvazovat nepotřebují. Ráda si prý ale přivydělá mimo svoji družinu. Takže kdyby si chtěl někdo za nějaký ten drobák užít, nehledejte dál…
Déva - Déva
Není obvyklé vídat tuto rasu ve zdejších krajích. Navíc se Déva dostala do party Zabíječů nanejvýš zajímavou cestou: prý ji vytáhli z pekla. Déva se mezi nimi cítí jako doma a doplňuje jejich pestrou skupinku výborně. Na první i druhý pohled vypadá na neškodnou osůbku, ale u Zabíječů není nikdo neškodný.
Peritar Boneshadow - Satyr
Satyrů v těchto dobách není vidět mnoho. O to víc je překvapující, že člen této uzavřené komunity cestuje se skupinou dobrodruhů. Z jeho řečí a amuletů, kterými je ověšen se dá usuzovat, že jde o nějakého duchovního. V boji se ale u něj projevuje divokost, která je velmi překvapující.

Samsonova smečka

Relativně mladá družina takřka legendárního dobrodruha Samsona Risingstara. Po odchodu na odpočinek jeho bývalé družiny dal dohromady novou. Posbíral tvory na okraji společnosti a kriminálníky. Pod jeho vedením členové sekají dobrotu. Někdo říká, že jde o nejhrdinštější skutek, který udělal.
Samson Risingstar - Tiefling
Samson není někdo, koho byste chtěli mít za nepřítele. Rozložitý chlapík, který vypadá, že to se zbraněmi umí, vybírá si vlastní cestu životem a je zvyklý dostat to, co si zamane. Je velitelem skupiny dobrodruhů, které se případně říká Samsonova smečka. Získal také nemálo proslulosti na poli hrdinských skutků a jsou kraje, kde je slavný: slavnější než Zabíječi nebo dokonce Ohnivá pěst. A vše nasvědčuje tomu, že si pověst legendy zaslouží. Jen mu to možná malinko stouplo do hlavy.
Bariláf - Gnoll
Další zvláštní člen Samsonovy smečky. Jde o gnolla - příslušníka agresivní psovité rasy, která se na potkání loví. Čas od času se ale objeví takovýto jedinec, který přijme civilizovanou společnost. A Bariláf šel ještě dál. Vypadá to, že prošel výcvikem Tormových paladinů. Nebo nějakého zakousl…
Kira - Člověk
Tak trochu podivná hraničářka, která jako by měla k přírodě blíže, než je normální a zdrávo. Lidí se spíše straní, radši je v lese, kde je na ni spolehnutí, dovede se vyhnout kdejaké pasti a ulovit kdejakou kořist. Zdá se, že je mnohem pozornější k tomu orkovi ze Samsonovy smečky, navíc jako by on byl skutečným důvodem, proč s nimi cestuje.
Belnar - Člověk
Nebezpečně vypadající muž, který víc než co jiného připomíná ostražitou šelmu na lovu. Podle náznaků zřejmě nějakou dobu vyrůstal u druidů, asi i proto hluboce rozumí stopám, stromům a zvířatům. Ví se o něm, že jakmile někde zvětří zlo, pokusí se ho vykořenit; obzvláště těžce nese újmu na přírodě a také na duších myslících bytostí. Jedná jako ten, komu bylo ublíženo, ale také sám ublížil a světu nic nedluží, snad jen pomstu za něco, co je jen jeho tajemstvím.
Orosaleteris „Ors“ Bonecracker - Ork
Mladý ork (!), zdravý, silný, sebevědomý, ale kromě Samsonovy smečky je k ostatním spíše zdrženlivý a uzavřený. Zřejmě zažil dostatek nedůvěry, ale protože je to ork, není se úplně čemu divit. Se zbraněmi to dovede, ale je také zdatným léčitelem a asi zvládne i nějaké to přírodní kouzlo, zkrátka vydatná posila pro jakoukoli skupinu dobrodruhů. Ale zdá se, že jen Smečka o něj stála a on si to dobře uvědomuje.

Tormovi paladinové

Nerozlučná dvojice z Tormova řádu. V Eristenu vedou soudy a nekompromisně trestají.
Danken Železná ruka - Člověk
Danken Železná ruka je jedním ze dvojice Tormových kněží - strážců spravedlnosti a soudců ve věcech přečinů zde v Eristenu. Ví se o něm, že je stejně neúplatný a horlivý stejně jako jeho bratr ve víře, ale je z nich dvou jaksi tvrdší, nesmlouvavější. Jeho oči jako by viděly do duše a zároveň skrývaly tu svoji. V boji se vyzná a bývá cennou posilou.
Toris Manshield - Člověk
Toris Manshield je dalším Tormovým knězem v Eristenu. Díky horlivosti jeho kolegy vypadá jako ten rozvážnější a přemýšlivější. Nikdo by ho ale neměl považovat za slabšího ve víře či dokonce za zranitelný článek této dvojice. Má srdce na správném místě a spravedlnost je připraven bránit i mečem, když je potřeba.

Oghmovi kněží

Tato dvojčata přišla do Krkavčí citadely z čistě vědeckých důvodů. Jako kněží boha moudrosti zasvětili svůj život shromažďování vědomostí a prozkoumávání a katalogizování a… spoustě navenek nezábavných činností. Jenže možná proto ví, kam se dívat nebo co s čím spojit do souvislostí.
Erik Waiwissen - Člověk
Erik je daleko zvídavější a horlivější než jeho dvojče. V kombinaci s tím, že se vlastně skoro nemá jak bránit je to na území Krkavčí citadely nebezpečná kombinace. Ještě, že má svého bratra. Nicméně, pokud potřebujete vědět něco o historii čehokoliv, jděte za ním.
Jacob Waiwissen - Člověk
Jacob je na rozdíl od svého bratra daleko opatrnější a méně se nechává unášet touhou po vědění. Možná i proto o odborných věcech nechává mluvit svého bratra a sám radši řekne pár vtipných historek z kláštera. Nedávno začal trénovat s mečem, s výcvikem mu pomáhá Hortagus.

Kelemvorovi služebníci

Jedni z mála obyvatel, kterým byla účast na výpravě zaplacena. Neznamená to ale, že nepomůžou, když je potřeba. Naštěstí to ale zatím nebylo vyžadováno…
Daerlen Sharpwing - Tiefling
Daerlen je tiefling a možná proto je až fanatickým vyznavačem Kelemvora. Pokud Eran, jeho kolega, ctí rovnováhu a spravedlnost, tak Daerlen ji vyžaduje. Nedůvěřuje lidem, asi kvůli zlým zkušenostem z minulosti, někdy působí nepříjemně až vypočítavě, nechce si nikoho moc pouštět k tělu, jen svědomitě pečuje o svěřenkyni Nerisemitu.
Eran Rakard - Člověk
Sebejistý mladý muž, který ale jako by kolem sebe šířil jakýsi těžko postřehnutelný neklid. Zdá se, že pochází z Baldurovy Brány a povídá se, že před svým zasvěcením Kelemvorovi prošel branami smrti. Co viděl na druhé straně, to lze jen odhadovat, Eran o tom nemluví. Do Eristenu přibyl společně s dívkou Nerisemitou a dalším knězem Daerlenem s tím, že v nedalekých ruinách hledají naplnění jakéhosi proroctví.
Nerisemita - Člověk
Nerisemita je mladé děvče z Kelemvorova řádu. Od dětství byla připravována na… cosi. Přišla sem v doprovodu dvou kněží, kteří se starají o její bezpečí a dokončení výcviku, to je jasné. Ale co je jeho cílem, těžko říct - na obyčejné kněžské svěcení je to podivuhodná péče. Má to něco společného s tímto místem, ale Kelemvorovci jsou tajemství samo. Nerisemita je ale docela přátelská a družná dívka, která i tu a tam má sklony k malým rebeliím. Někdy je cítit, jak je nesvá z na ní vložených očekávání. Na svůj osud, ať je jakýkoli, se ale připravuje svědomitě.

Další obyvatelé kolonie

Fertzth - Githzerai
Málokdo vidí živého githzeraie za celý svůj život. Příslušníci této rasy pocházejí z jiné úrovně existence a na Fertzthovi je to vidět. Zatím stále tento svět poznává. Nikdo není překvapen, když udělá něco nemyslitelného. A pokud je někdo poblíž, má spoustu otázek. Spoustu.
Izrabal - Eladrin
Eladrinský obchodník, který putuje se svou ženou Kariyou a zdržel se i zde v Citadele. Působí trošku cizokrajným dojmem a když se s ním člověk dá do řeči, je hned jasné, že Izrabal není žádný nevzdělanec. Jestli sem přijel skupovat staré artefakty, které kolonisté objeví, je dost pravděpodobné, že mezi nimi i něco hledá.
Kariya - Gnóm
Půvabná dívka a obchodnice v doprovodu svého druha či manžela Izrabala. Její jednání naznačuje, že putuje z velké dálky. Není bezpečné jí dlouho hledět do očí, skrývají se v nich znepokojivé ohníčky. Jedná tak, jako by byla zvyklá na chování vyšší společnosti, kam možná i patřila. Občas, když si myslí, že se nikdo nedívá ale vypadá vystrašeně, jako by před něčím prchala.
Loptrin Shieldheart - Člověk
Potřebuješ-li s něčím pomoct, zavolej Loptrina. A opravdu s čímkoliv. Loptrin je žoldnéř, který se nebojí běžné práce. Stínání hlav koboldů nepovažuje za nic vznešeného a když mu někdo zaplatí za pokácení stromu, pustí se do toho se stejnou vervou. Nezdá se, že by měl nějaké vyšší cíle, žije ze dne na den a očividně ho to baví.
Po večerech je to hovorný chlapík plný historek, ale to vlastně i přes den. Jako asi jediný dobrodruh se ještě nezapletl do nějakého konfliktu s ostatními obyvateli Eristenu.
Moritz Stein - Člověk
Moritz je mladý muž, který v kolonii zůstal poté, co vyvedl jednu zásobovací výpravu, která po cestě zabloudila, z divočiny. Teď funguje v podstatě jako stopař a lovec, nikomu se ale dosud nesvěřil, co je zač. Moritz je nekonfliktní a tichý a snaží se pomáhat, komu může, pokud má za to, že je to k dobru věci. A pokud má nějaká tajemství, chce si je nechat pro sebe. Kolonii je veskrze užitečný a tak se nikdo vlastně moc nezajímá odkud se tam vzal.
Hrabě Blackstone - Člověk
Hrabě Earl Blackstone z Výšiny je mladým šlechticem na počátku jeho cesty. Je šlechticem zatím marně hledajícím skutečné hrdinské skutky, kterými by se zalíbil ženě, kterou miluje. Je floutkem rozmazleným, zhýčkaným a trochu zbabělým. Je ale také tím, kdo brzy zjistí, že aby dosáhl svého, bude se muset změnit. Protože hrdinství si nemůžete koupit ani poručit, hrdinou se musíte stát. Skončí pro něj získáním jeho vyvolené?
Wren Loreweaver - Elf
Elfka, která přišla do Eristenu nedávno, moc o sobě nechce mluvit a zdá se, že minulost ji nějakým způsobem bolí. Drží se spíš stranou, ale když je potřeba, pomůže s čímkoli, poradí si se stopováním, lovem (vlastně čehokoli), je samostatná. Říká se, že elfové jsou ovládaní emocemi, u téhle je to pravda dvojnásob. Pokud ji něco naštve, rychle vzplane, ale pak se brzo uzavře zase do sebe. Zdá se, že tu něco hledá: možná jen klid a možnost žít někde, kde ji nedohoní minulost… Ráda poslouchá příběhy a někdy i nějaký vypráví…
Alek Arsgard - Člověk
Alek Arsgard je mlčenlivý a na první pohled velmi nebezpečný osobní strážce barona Goldenringa. Za tu dobu, co mu zde v Eristenu slouží, už získal baronovu důvěru a jednou mu i zachránil život. Od té doby ho baron nevykazuje z jednání a dává mu poměrně velkou volnost v otázkách bezpečnosti nejen jeho, ale i celého Eristenu. Navzdory svému vzhledu je Alek také velmi chytrým mužem, kterého zajímá celkové dění a díky svému postavení do něho může i promlouvat.
Armus Shadowblade - Člověk
Armus je dobrodruhem na volné noze, který pomůže, když je třeba - a když z toho kouká nějaký profit. Z přesvědčení stojí na straně dobra, ale to se týká hlavně toho, jak třídí tvory kolem sebe na přátele a nepřátele. Je pragmatický a rád si uloví nějakou tu čarodějnici, odpadlíka, stvůru z pekel nebo zdivočelé zvíře. Jenže to na něm zanechává následky - nejsou moc patrné, ale kdo ho zná trochu déle, musí si jich všimnout. A Armus se stávající situací také není úplně spokojen. Do Krkavčí citadely se vydal nejen z vidiny výdělku, ale i proto, že hledá východisko ze svého "prokletí".

Zhentarijští žoldnéři

Jednotka žoldáků, která dorazí Eristenu na pomoc, pokud to bude potřeba. Bude to v pátek odpoledne.