Níže budou uváděny všechny důležité aktualizace tohoto webu a další aktuální informace.
Listopad
Pilně pracujeme na knize Krkavčí citadely, aby na Vánoce byla. :-)
Říjen
Všechny fotografie jsou již po kupě. Odkazy na alba jsou v v Dojmologii.
20. 8.
vytvořili jsme záložku Dojmologie.
10. 8.
Poslední zásadní informace
Kam přesně dojet, je zde: https://www.google.com/maps/ms?msid=206594098986935002904.0004e399eaceb0cc386e0&msa=0
Na místo se dá dostat bez problémů autem, s problémy hromadnou dopravou. Kdo jede hromadnou dopravou, vyřešte si, kdo vás odveze ze zastávky na místo hry. Budeme nadšení, když to nebudeme muset dělat my.
Přijíždět můžete klidně už v úterý. Kdo bude na místě brzo a pomůže nám, dostane středeční oběd.
Nejpozději v 18:00 se dostavte k registraci. Bylo by fajn být po šesté připraven ke hře. Někdy poté si zhruba půlhodinku budeme povídat o hře a samotná hra začne kolem sedmé.
Hra končí v sobotu večer, během neděle odjíždíme do normálního života.
S sebou nezapomeňte:
Kostým
Nádobí - alespoň misku, lžíci a korbel
Vytisknutou roli, doporučujeme si tam přidat i všechny dodatečné otázky, co jste měli
Věci na spaní - stan a deku/spacák
Navíc doporučujeme:
Zbraně - ty na noc musí být měkčené více
Světlo - pochodeň, lucerna, magické světlo
Čas - hodinky či mobil, kterému vydrží baterka
Něco na psaní - pro vaše poznámky
Odměnu pro organizátory - sladké či alkoholické
Na maily budeme odpovídat do pondělního večera, pak už si nechte otázky na místo. Kdyby nastal nějaký problém, zavolejte Newmanovi - 608 214 069
7. 8.
Pro zkrácení čekání zveřejňujeme část věcí, které hráči chtějí či nechtějí zažít na hře. Podle toho jsme hru také dělali, takže věříme, že většina se vyplní.
Alespoň 2 cíle, které bys jako HRÁČ chtěl vidět naplněné ve hře:
- To je docela složitý "jako hráč"… Zrovna tohle je mi docela jedno. Věřím, že všechno co tam uvidím, bude super :)
- Řešení logických hádanek
- Interakci s hráči
- Dělat drama pro ostatní
- Potkat se s netriviální myšlenkou, případně jich pár nenásilně odprezentovat.
- Provázanost jako na Světě zlodějů, toť mé přání.
- Vím, že si tím na sebe šiju bič a asi se uběhám k smrti, ale ve své podstatě bych byl rád, kdybych se já osobně nezastavil.
- Epicko-fantastický zážitek.
- Dobra zabava.
- Epicky zaver.
- Ochota obětovat úspěch postavy pro pěknou scénu i za cenu prohry.
- Funkční bestiář, otevřenost příběhu (alternativní řešení, které hráči vymyslí a nejsou úplně debilní). Zábava, role, akce, prožitek.
- Zažít zajímavý zvrat, co výrazně převrátí dění.
- Plnit zajímavé a vyvážené (hlavně co se týče bojové a nebojové části) úkoly.
- Sžít se s mou postavu.
- Dramatické scény, strach o bližní, a asi hlavně nějakou atmosféru správného epického dobrodružství
- Zabíjené potvory, stovky koboldů, epické finiše
- Nějaká ta akce - v noci, ve dne - drobné šarvátky, přesvědčování vyjednávání etc.
- Hledání a řešení “záhad” - taková ta pseudo detektivní část
- Rád bych zažil kladný výsledek spolupráce mezi několika skupinami, vládne potom všeobecně dobrá nálada a je skvělá půda pro další hraní.
- Rád bych se dočkal uznání pro naši skupinu za dobře odvedenou práci a pěkné hraní.
- Byl bych rád, kdyby byla naše skupina funkční, na kterou je radost se podívat.
- Svižná, dynamická hra, plná převratů,kde pravdou jsou více než jen 2 strany mince.
- Mít ve hře hodně akce, objevování nových míst, spousty herních objektů.
- Dostatek vody na pití.
- Dramatické noční dobrodružství zaměřené více na imerzi a roleplaying, než na souboje. alá skupinka, louče, strach, praskání větviček, hádanky, prolézání a atd.
- Zahrát si náserovou osobní/skupinovou linku. Nebýt jenom prostým pobiječem much.
Alespoň 2 věci, které bys na hře nechtěl zažít:
- Nudu a vysedávání v hospodě :)
- Velitelské nebo jiné rozhodovací pozici. Boj
- Egokompenzaci bez dramatu
- Homosexualni vztah. Hlad
- Zákys v osobní příběhové linii, ať už zvlastní chyby, tak z nějakého špatné herní koordinace.
- Prostoje
- Vliv herních konfliktů na nějakou osobní rovinu
- Naboostovane munchinovske hrace
- "bozi" zasahy orgu
- Neherně, plast, Rejpal (ooo ten bard), dohadování o pravidlech, dohadování s bestiářem, hodiny a hodiny u lokací (např. těžba a pod.)
- znuděné hráče
- hráče mimo roli
- orgstrajky
- Dlouhé putování po lese bez toho aniž bychom potkali živou duši.
- Přespříliš dlouhé časové úseky bez výraznějšího posunu v úkolech a ději.
- Pocit, při kterém nevím co mám dělat (jako hráč).
- Ztratit se v lese.
- Debilní noční hlídky. Spory s debilama.
- Děšť! :P
- Zbytečné se ptaní bohů. Debiláž
- Extrémní počasí.
- "Slepá místa" ve hře, kde by se nedalo s věcmi po delší dobu z nějakého důvodu pohnout.
- Časové prodlevy, špatné počasí, Uzenou kaši.
- Nějaký nepěkný konflikt zapřičiněný „gamingovým“ obsahem cizí linky. Tak nějak obecně špatně snáším, když někdo neumí prohrávat a dělá blbosti (scéna je prostě vždycky hlavní), když se snaží, aby za každou cenu přežil a mohl svůj temnohustý plán dokončit a vyhrát hru.
- Asi předčasnou smrt postavy. Smrt mojí postavy mi v zásadě nevadí, ale z nějakého důvodu si jedu zahrát hru s přáteli a chci s nimi strávit nějakou část hry. Vlastně už jsem předestíral, že epická smrt postavy, kterou bych si rád zahrál, je vlastně pro hru vcelku zajímavá, ale chce to důstojný, epický a proslzený konec ve správnou chvíli. A dušičku do nebíčka!
6. 8.
V záložce Kuchyně je aktuální jídelníček.
31. 7.
Rozposíláme role. Nejpozději zítra je všichni budou mít. Na stránce Ke stažení se objevila obecná pravidla hry.
16. 7.
Zveřejněny legendy v sekci O světě a také seznam lidí, kteří zaplatili.
21. 6. 2013
Placky, náramek a povídka ve výrobě!
19. 6. 2013
Doplněny medailonky dalších postav a aktualizován seznam hráčů. Dále rozvíjíme sbírku inspiračních obrázků na Pinterestu a po pracovním víkendu máme i slušnou hromadu masek pro CPčka.
Pokračujeme v přípravách!
5. 6. 2013
Do záložky Rasy jsme přidali několik exotických druhů, s nimiž se ve hře potkáte. Mezi hráči, nikoli mezi CPčky.
1. 6. 2013
- Poslali jsme všem hráčům, od nichž jsme obdrželi postavy, první představu o jejich rolích. Není to plná verze, protože k té bude náležet mnoho dalších podrobností, ale to nejdůležitější - co na hře asi postava zažije - jsme rozeslali.
- Na veřejný web jsme pak nahráli krátká shrnutí týkající se postav od lidí, kteří je autorizovali.
- Napsali pak další lidé, kteří se chtějí hry zúčastnit. V tuto chvíli zpracováváme i jejich přihlášky.
22. 04. 2013 - Na čem teď děláme?
Pracujeme na vašich postavách, vytváříme hru.
V první půlce května vám pošleme první balíček informací o roli. Dozvíte se, co bude ve vaší postavě důležité a co méně, co jsme využili z přihlášky a co naopak škrtli nebo změnili, ale také co jsme přidali navíc. Pokusíme se přiblížit, co od hry můžete očekávat, jak ji asi budete hrát a co tam pravděpodobně zažijete.
To bude poslední příležitost, kdy budete moci svoji roli zásadně změnit. Asi z toho nebudeme mít radost, ale pokud se naše a vaše názory v něčem zásadně minou, pokusíme se to tu napravit.
Na stránkách najdete seznam hráčů, na jejichž rolích můžeme pracovat. Pokud tam nejste a přihlášku jste posílali, tak nám pravděpodobně chybí cokoliv o vaší postavě. Tímto vám kopeme míč, kopněte ho zpět s informacemi o vaší postavě či aspoň nějakým mailem, který nás pohne dál.
Pokud tam nejste a přihlášku jste neposílali, vše je ok. Ale vše můžete změnit několik kliknutí! Stále přijímáme nové přihlášky.
10. 02. 2013 - Darien dala dohromady stránku s inspirací pro hru. Ať už přemýšlíte nad svým kostýmem či charakterem, prohlédněte si ji. [http://pinterest.com/solweymira/dnd-inspirations/]
14. 01. 2013 - Upravena stránka Co hrát. Nějaké role doplněny, někde pozměněny popisy a dopsáno, co už je obsazeno.
Upravena stránka Náboženství. Přidán bůh Torm. Množství bohů se nebojte, před hrou budou odmazáni ti, kteří se ve hře nijak nebudou vyskytovat.
Upravena stránka Přihlášení. Přidány podmínky účasti na hře, co to znamená být přihlášený a co se stane s rolí když někdo nebude moct přijet.
Upravena stránka Cena. Přidáno video.
15. 12. 2012 - Zveřejnili jsme, jak chceme naši hru financovat. Více na stránce Cena.
1. 12. 2012 - Doplněna mapa na stránce Ke stažení, přidán bůh Kelemvor na stránce Náboženství, doplněny upřesňující informace, jak budeme vybírat hráče.
30. 11. 2012 - Zveřejněny stránky